(ΑΝ 28/8/2012)
Την Κυριακή, 27/8/2012, στην διαδρομή Θεσσαλονίκης Δοϊράνης και για μικρό χρονικό διάστημα, 9:00 έως 10:00 το πρωί, οι τέσσερις μοναδικές σκοπιανές νταλίκες είχαν όλες τους την ένδειξη ΜΚ (Μακεδονία) με αυτοκόλλητα σε διαφορετικά σημεία στο σασί τους.
Οι δύο εξήλθαν από την χώρα μας από τον συνοριακό σταθμό της Δοϊράνης. Οι άλλες δύο συνέχισαν προς Προμαχώνα. Είναι προφανές, από την μικρή χρονική διάρκεια του δείγματος, ότι καθημερινά δεκάδες σκοπιανές νταλίκες διασχίζουν κεντρικότατους δρόμους της Βόρειας Ελλάδας με ποικιλόμορφες ενδείξεις ΜΚ (Μακεδονία).
Την Κυριακή, 27/8/2012, στην διαδρομή Θεσσαλονίκης Δοϊράνης και για μικρό χρονικό διάστημα, 9:00 έως 10:00 το πρωί, οι τέσσερις μοναδικές σκοπιανές νταλίκες είχαν όλες τους την ένδειξη ΜΚ (Μακεδονία) με αυτοκόλλητα σε διαφορετικά σημεία στο σασί τους.
Οι δύο εξήλθαν από την χώρα μας από τον συνοριακό σταθμό της Δοϊράνης. Οι άλλες δύο συνέχισαν προς Προμαχώνα. Είναι προφανές, από την μικρή χρονική διάρκεια του δείγματος, ότι καθημερινά δεκάδες σκοπιανές νταλίκες διασχίζουν κεντρικότατους δρόμους της Βόρειας Ελλάδας με ποικιλόμορφες ενδείξεις ΜΚ (Μακεδονία).
Κατά την διαδρομή προς Δοϊράνη από το αντίθετο ρεύμα, λόγω της Κυριακής και του καύσωνα στα Σκόπια και Σερβία, το πλήθος των αυτοκίνητων ήταν αρκετά μεγάλο.
Στα δεκαπέντε περίπου σκοπιανά τα δύο είχαν τις νέες
πινακίδες με ενσωματωμένο το ΜΚ στην ίδια την πινακίδα. Δεν έφεραν όμως
το απαραίτητο για την νόμιμη κυκλοφορία τους στην Ελλάδα σήμα
επιφύλαξης/ακύρωσης;
"Αναγνωρίζεται από την Ελλάδα ως ΠΓΔΜ/ Recognized by Greece as FYROM"
- 1) Σε τηλεφώνημα στην Άμεση Δράση Κιλκίς διαπιστώθηκε ότι:
- 2) Η τροχαία Λητής από όπου περνάνε εκατοντάδες τέτοια αυτοκίνητα κάθε εβδομάδα δεν είδαμε να έχει κάνει ποτέ έλεγχο.
- 3) Στον μεθοριακό σταθμό Δοϊράνης, πράγματι, η ουρά των σκοπιανών και σέρβικων αυτοκινήτων έφτανε το ενάμιση χιλόμετρο. Τα από Βουλγαρία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες περνούσαν πιο εύκολα. Ήταν φανερό ότι το προσωπικό του τελωνείου εκεί δεν ήταν επαρκές για την ιδιαιτερότητα της ημέρας. Παρόλα αυτά διαβεβαίωναν ότι έδιναν στους σκοπιανούς οδηγούς, όταν είχαν νέες πινακίδες, να κολλάνε μόνοι τους το ελληνικό σήμα επιφύλαξης/ακύρωσης. Τα σήματα αυτά δεν είχαν καλής ποιότητας κόλα και η αποκόλληση τους ήταν πανεύκολη.
- 4) Σε τηλεφώνημα στο αρμόδιο γραφείο στο ΥΠΟΙΚ (τελωνειακών υποθέσεων) δόθηκε η απάντηση ότι τα τελωνεία όταν βλέπουν οποιαδήποτε μορφής αρχικά ΜΚ ,σε οποιοδήποτε όχημα, κολλάνε το σήμα επιφύλαξης/ακύρωσης. Το αν το βγάζουν οι σκοπιανοί είναι θέμα πια της ελληνικής Αστυνομίας.
- 5) Σε τηλεφώνημα στο Υπουργείο προστασίας του Πολίτη και στο αρμόδιο γραφείο Τροχαίας δόθηκε η απάντηση: Οι Αστυνομικές Αρχές έχουν την διαταγή 2514/6 και γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν. Σκοπιανά αυτοκίνητα με ΜΚ δεν επιτρέπετε να κυκλοφορούν στην χώρα μας και γνωρίζουν καλά οι αστυνομικές αρχές τι πρέπει να κάνουν.
- 6) Σε τηλεφώνημα στο ΥΠΕΞ, αφού έγινε εφικτό να βρεθεί κάποιο αρμόδιο γραφείο, δόθηκε η απάντηση: Η καταγγελία να γίνει γραπτώς και επώνυμα με FAX.
Την επόμενη μέρα, Δευτερα 27/8/12, με μια μικρή γύρα των 15 λεπτών της ώρας, στο Mediterranean Cosmos,
στην Θεσσαλονίκη, κανένα σκοπιανό αυτοκίνητο με ένδειξη ΜΚ δεν είχε το
απαραίτητο σήμα ακύρωσης/επιφύλαξης. Δεν ήταν αυτό το προέχον, σημασία
έχει ότι άφηναν τα λεφτά τους στην φτωχή χωρίς αξιοπρέπεια πια χώρα μας.
--
28/8/2012
28/8/2012
Mediterranean Cosmos
ΣΧΕΤΙΚΑ:
[2] Αρχικά ΜΚ - αυτοκόλλητο ακύρωσης FYROM
[3] Τα σκοπιανά οχήματα με “ΜΚ” δίχως αυτοκόλλητο ακύρωσης θα ακινητοποιούνται
[4] Οι δήθεν "Μακεδονικές Γραμμές" (Makedonija Soobrakaj) της FYROM ελεύθερα στην Ελλάδα
22111
No comments :
Post a Comment
Only News